Info

Alapuolelta löydät esittelyn yrityksestämme, myynti- ja toimitusehtomme, usein kysytyt kysymykset sekä yhteydenottolomakkeen

Kotimainen, asiantunteva ja palveleva perheyritys jo vuodesta 1987

Tietokauppa.fi on osa luotettavaa, vakavaraista ja yksityistä perheyritystä Tietopalvelu Finland Oy:tä (tutustu lisää: www.tietopalvelu.fi). 

Olemme valtakunnallinen, mutta paikallisesti operoiva, henkilökohtaiseen palveluun panostava toimistotekniikka- ja IT-ratkaisuja tarjoava yrittäjävetoinen yritys. Meille tärkeintä on olla luotettava kumppani ja löytää asiakkaille sopivimmat ratkaisut kustannustehokkaasti, joustavasti ja vaivattomasti.

Toimitamme kaiken kokoisille yrityksille Avaimet käteen -periaatteella toimivat tulostus-, esitystekniikka-, tiedonhallinta- ja IT-ratkaisut.

Tarjoamme myös huolto- ja järjestelmätukipalvelut, laitteiden tarvitsemat varaosat ja tulostustarvikkeet asiakkaille vaivattomina sekä riskittöminä ylläpito- ja huoltosopimuksina.

Palvelemme yritysasiakkaita yli 36 vuoden kokemuksella. Me olemme siellä, missä asiakkaammekin. Tavoitat meidät suorista puhelinnumeroista ilman hankalia Helpdesk-palveluita.

Meille pitkät asiakassuhteet ja 100 % asiakastyytyväisyys ovat kaiken toiminnan lähtökohta. Tietokauppa.fi / Tietopalvelu Finland Oy on yksi alansa harvoista yksityisistä ja paikallisesti palvelevista yrityksistä.

Voit tutustua tarinaamme tarkemmin tästä!

Myynti- ja toimitusehdot

Tietokauppa.fi (myöhemmin Toimittaja) on suomalaisen Tietopalvelu Finland Oy:n (y-tunnus 0649482-2) palvelu, joka myy tuotteita yrityksille ja yhteisöille kaikkialla Suomessa. Sivustolla esitetyt hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa, vaan ne lisätään hintoihin loppuerittelyssä. Pidätämme oikeuden tuotevalikoiman, hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Palveluntarjoajalla on oikeus muuttaa näitä ehtoja yksipuolisesti. Käyttäjä hyväksyy palvelun kulloinkin voimassa olevat ehdot käyttäessään palvelua.

Kuhunkin toimitukseen soveltuvin osin IT2018 yleiset sopimusehdot (YSE), erityisehdot laitetoimituksista (ELT).

Tilaus- ja maksuvahvistus

Verkkokaupasta tilatessaan  Asiakkaan edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Tilauksen tekijällä on tilauksen tekemiseen tarvittavat toimivaltuudet omalta organisaatioltaan. Asiakas ymmärtää, että hänen hyväksymä ja Toimittajan vahvistama tilaus on sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa Sopimuksen Toimittajan ja Asiakkaan välille. 

 

Onnistuneen tilauksen jälkeen Toimittaja lähettää Asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen, joka sisältää tilauksen tiedot, kuten esimerkiksi tuotteet, niiden lukumäärät, hinnat, toimitusosoitteet ja laskutusosoitteet sekä mahdolliset muut tiedot. Asiakas on velvollinen varmistamaan, että tilausvahvistuksen sisältö on oikea. Asiakkaan on huomautettava tilausvahvistuksen epäkohdasta Toimittajalle välittömästi, kuitenkin viimeistään yhden (1) tunnin sisällä siitä, kun Asiakas on vastaanottanut tilausvahvistuksen. Toimittaja pidättää oikeuden korjata inhimilliset virheet hinnoitteluissa ja muissa tiedoissa.

 

Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää toimivan sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Toimittaja ei ota vastuuta perille saapumattomista sähköposteista. Jos Toimittaja ei jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi, Toimittaja ilmoittaa siitä Asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen mahdollisimman pian.

Käyttäjätunnukset

Toimittaja luo Asiakkaalle verkkokaupan käytön edellyttämät tunnukset tai myöntää Asiakkaalle oikeuden luoda itse tunnuksia. Asiakas on velvollinen huolehtimaan tunnusten säilytyksestä siten, että niitä voivat käyttää vain asiakkaan lukuun työskentelevät, tuotteita koskevien tilausten tekemiseen oikeutetut henkilöt. Asiakas on velvollinen välittömästi ilmoittamaan Toimittajalle kirjallisesti, mikäli sen tunnukset ovat kadonneet tai päätyneet kolmannen osapuolen haltuun. Asiakas vastaa kaikista sen tunnuksilla tehdyistä tilauksista sekä tunnusten luvattomasta käytöstä aiheutuneista vahingoista, kunnes Toimittajalla on ollut mahdollisuus sulkea tunnukset Asiakkaan kirjallisen ilmoituksen johdosta.

Maksutavat

Lasku:

Yritysasiakkaat voivat maksaa laskulla. Uusien laskutusasiakkaiden luottotiedot tarkastetaan ennen tilauksen käsittelyä. Laskulla ostaminen on käytettävissä vain yrityksillä ja yhteisöillä, joiden luottotietojen tarkastuksessa ei ilmene mitään häiriöitä ja viimeisimmät tilitarkastustiedot ovat julkisesti saatavilla. Toimittaja pidättää oikeuden asettaa asiakaskohtaiset luottorajat.

Ensisijainen laskutustapa on sähköpostilasku sekä verkkolaskutiedot toimitettaessa verkkolasku. Paperilasku tulee tilata erikseen (Paperilaskulisä 8 €).

Maksuehto on 14 päivää netto, tai erikseen sovittavan asiakkuussopimuksen mukaisesti.
Asiakas on velvollinen suorittamaan vuotuista viivästyskorkoa viivästyneelle maksusuoritukselle eräpäivästä lukien kahdeksantoista (18) prosenttia. Toimittajalla on oikeus periä Asiakkaalta viivästyskoron lisäksi kohtuulliset perintäkulut.

Verkkomaksu:

Asiakkaan on mahdollista maksaa verkkokauppaostoksensa suoraan verkkopankissa. Tämä tekee ostoksien maksamisesta turvallista, vaivatonta sekä nopeaa. Verkkopankissa Asiakas maksaa omilla verkkotunnuksillasi, jolloin toiminta on suojattu ja tilaus saadaan nopeasti liikkeelle. Tili-/ kortinomistajan tietoja ei tallenneta Toimittajan tietokantaan. Toimittaja ei vastaa maksupalveluiden toiminnasta, joista huolehtii Paytrail Oyj.

Suoravuokra/Leasing (Yritys- ja yhteisöasiakkaat):

Yrityksille ja yhteisöille tarjotaan suosittuja suoravuokrausta ja leasingia maksutavaksi. Toimittajan sopimuskumppaneina toimii luotettavat yritysrahoituspalveluihin erikoistuvat rahoitusyhtiöt. Toimittajan rahoitustarjoukset sisältävät kaikki luoton maksutiedot mm. kuukausimaksun suuruuden ja maksuaikataulun. Tämä maksutapa sopii erityisesti leasing- ja palvelusopimuslaitteiden kuukausisopimusmaksumenettelyyn. Lue lisää hankintatavoista täältä.

Toimitustavat – ja kulut

Toimitusehto on vapaasti Toimittajan ilmoittamassa paikassa (Incoterms 2000, Ex Works).

 

Toimitukset tapahtuvat Toimittajan kuljetussopimuksella. Tilaukset toimitetaan perille jaettuna tai noutopakettina Toimittajan tai rahtihuolitsijan vastaanottopisteestä. Mikäli Asiakasta ei pystytä tavoittamaan puhelimitse, toimitus ohjataan lähimmälle vastaanottopisteelle. Toimittajan pääasialliset rahtikumppanit ovat PostNord, Schenker ja Posti.

 

Toimituskulut määräytyvät tilausvahvistuksessa eritellyn mukaisesti.

Toimitusaika

Yleisimmät Toimittajan toimitusajat Suomessa ovat tilauksesta riippuen 1-2 arkipäivää, mikäli vastaanottaja tavoitetaan puhelimitse toimituspäivänä. Toimittaja toimittaa tilatut tuotteet sovittuna toimitusaikana. Ellei toimitusaikaa ole kirjallisesti sovittu, Toimittaja toimittaa tuotteet kohtuullisessa ajassa sopijapuolten välisen tuotteiden toimitusta koskevan Sopimuksen voimaantulon jälkeen edellyttäen, että kyseisiä tuotteita on saatavilla. Mikäli sovittuja tuotteita ei ole saatavilla, Toimittaja toimittaa tuotteet kohtuullisessa ajassa sen jälkeen, kun niitä on jälleen saatavilla.

 

Toimittaja ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan tuotetiedoissa. Ilmoitetut poikkeavat toimitusajat ovat Toimittajan arvioita.

 

Mikäli Toimittajalla on erääntyneitä saatavia asiakkaalta, on Toimittajalla oikeus pidättyä tuotteiden toimituksesta, kunnes asiakas on suorittanut erääntyneet maksunsa. Sovittua toimitusaikaa pidennetään vastaavasti.

 

Tuotteet katsotaan toimitetuksi, kun ne on toimitettu Toimittajan osoittamaan paikkaan.

Vaihto- ja palautusehdot

Yksityishenkilöillä on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilaus tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Toimittaja ei vastaa palauttamisesta koituvista kustannuksista. Palautuksesta tulee aina sopia ennakkoon Toimittajan asiakaspalvelun kanssa.

 

Palautusoikeus ei koske yrityksiä tai yhteisöjä tai tuotteita, joita modifioidaan tilaajan antamien tietojen perusteella onnistuneen toimituksen takaamiseksi (esimerkiksi tuotteiden esiasennukset ja konfiguroinnit).

Noutamaton paketti

Jos Asiakkaalle on toimitettu paketti, joka jää noutamatta, se lähetetään automaattisesti takaisin Toimittajalle 14 päivän kuluttua. Jos Toimittaja saa takaisin paketin, jota ei ole noudettu noutopisteestä, Toimittaja pidättää itsellään oikeuden laskuttaa kohtuullisen palautusmaksun, toimitusmaksun ja käsittelykulut Asiakkaalta.

Ongelmatilanteet

Asiakas on velvollinen tarkistamaan toimitetut tuotteet kolmen (3) arkipäivän sisällä toimituksen vastaanotosta varmistaakseen, että ne vastaavat Asiakkaan vastaanottamaa tilausvahvistusta ja ne ovat laadullisesti Asiakkaan edellyttämässä kunnossa, ellei toisin ole erikseen sovittu. Mikäli toimituksessa on virhe, tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai on muuten viallinen, tulee Asiakkaan ilmoittaa virheestä viiveettä Toimittajalle. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio sekä kuljetusyhtiölle että Toimittajan asiakaspalveluun. Kuljetusvaurioista tulee tehdä merkintä myös kuljetusyhtiön rahtikirjaan.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Toimittaja pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten Asiakkaan tulee tarkastaa ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyy tilauksen. Hinnat ovat arvonlisäverottomia.

Omistusoikeus ja vastuu

Tavara siirtyy Asiakkaan omaisuudeksi, kun se on kokonaan maksettu. Vastuu tavaraan kohdistuvasta vahingosta siirtyy Asiakkaalle, kun tavara on luovutettu.

Takuu ja virhevastuu

Takuu määräytyy valmistajan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Toimitettuihin tuotteisiin sovelletaan kaikilta osin, mukaan lukien käyttöoikeus- ja takuuehdot sekä vastuut, yksinomaan tuotteen valmistajan omia vakioehtoja, joihin Asiakas on velvollinen oma-aloitteisesti tutustumaan ja joihin liittyen on lisätietoja saatavilla tuotteen mukana toimitettavassa aineistossa tai tuotteen valmistajan verkkosivuilla. Solmimalla tuotteiden toimitusta koskevan Sopimuksen Asiakas vahvistaa tutustuneensa edellä mainittuihin tuotteita koskeviin valmistajan omiin vakioehtoihin ja sitoutuu niitä kaikilta osin noudattamaan. Edellä mainitusta syystä Toimittaja toimittaa tuotteet sellaisena kuin ne ovat, eikä Toimittaja anna toimittamilleen tuotteille muuta takuuta tai sitoumusta kuin edellä kuvatut tuotteen valmistajan mahdolliset takuut ja sitoumukset, ellei toisin ole sovittu.

 

Toimittaja ei vastaa mahdollisista palvelun, tuotteiden tai aineistojen virheellisyyksistä tai niistä johtuvista seurauksista. Toimittaja ei myöskään vastaa mistään välittömistä, eikä välillisistä vahingoista tai haitoista, jotka johtuvat esimerkiksi siitä, että palvelu tai tuote ei vastaa Asiakkaan tarpeita tai tavoitteita.

 

Toimittaja ei vastaa mistään Toimittajan verkkokaupan käyttökatkosten tai teknisten häiriöiden mahdollisesti aiheuttamista vahingoista.

 

Toimittajan vastuu tehdystä tilauksesta rajoittuu aina sopimuksen purkamiseen ja mahdollisesti etukäteen maksettujen suoritusten palauttamiseen.

Sopimuksen purkaminen

Toimittajalla on oikeus purkaa tuotteiden toimitusta koskeva Sopimus, jos Asiakas ei suorita erääntynyttä maksua kolmenkymmenen (30) päivän kuluessa maksun erääntymistä koskevasta Toimittajan kirjallisesta huomautuksesta, eikä Asiakas ole edellä mainitun ajan kuluessa asettanut Toimittajalle hyväksyttävää vakuutta sopimukseen perustuvien maksujen suorittamisesta.

Ylivoimainen este (force majeur)

Toimittaja ei vastaa viivästyksistä ja vahingoista, jotka johtuvat Toimittajan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota sen ei kohtuudella voida edellyttää ottaneen huomioon Sopimuksen tekohetkellä ja jonka seurauksia se ei myöskään kohtuudella olisi voinut välttää tai voittaa. Lakko, työsulku, tulipalo, konerikko, raaka-aineiden puute, viranomaistoimenpide tai muu Toimittajasta riippumaton ylivoimainen este vapauttaa toimitusvastuusta. Asiakkaalla ei ole oikeutta vaatia tämän johdosta vahingonkorvausta.

Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu

Tuotteiden toimitusta koskevaan Sopimukseen sovelletaan Suomen lakia. Tuotteiden toimitukseen tai toimitusta koskevaan Sopimukseen liittyvät erimielisyydet ratkaistaan ensisijaisesti Toimittajan ja Asiakkaan välisin neuvotteluin. Mikäli neuvottelut eivät johda sopijapuolia tyydyttävään lopputulokseen, ratkaistaan erimielisyydet Keskuskauppakamarin välityslautakunnan sääntöjen mukaisessa välimiesmenettelyssä Turussa yhden välimiehen toimesta.

Muut ehdot

Kaikki lisäykset ja muutokset Tuotteiden toimitusta koskevaan Sopimukseen on tehtävä kirjallisesti.

Toimittajalla on oikeus siirtää Tuotteiden toimitusta koskeva Sopimus kolmannelle osapuolelle siitä kirjallisesti ilmoittamalla.

Usein kysytyt kysymykset

En ole varma tarpeistani, saanko konsultatiivista apuanne?

Oikean laiteratkaisun selvittäminen yhdessä Asiakkaan kanssa on menestymisemme ensimmäinen lähtökohta. Oikein sijoitetut ja optimoidut ratkaisut tuottavat tutkitusti tyytyväisimmät Asiakkaat ja loppukäyttäjät. Olemme yli 34 vuoden asiantuntijakokemuksellamme Asiakkaan käytettävissä tarjoamalla ammattitaitoamme veloituksetta. Ole yhteydessä, niin kartoitetaan tarpeet yhdessä.

 

Oletko kiinnostunut kokonaisvaltaisesta palvelusta?

 

Tietokauppa.fi:n toimintafilosofian ytimeen kuuluu vahvasti optimoidun laiteratkaisun toimittaminen kokonaisvaltaisella palvelulla.

Tähän kokonaisuuteen kuuluu:

  1. Nimetty yhteyshenkilö
  2. Kartoitus, suunnittelu ja konsultointi
  3. Tarjous ja neuvottelut
  4. Toimitus, asennus ja käyttäjäkoulutus
  5. Ylläpito: Huolto ja tuki

 

Avaimet Käteen -palvelulla Asiakas saa keskittyä ydintoimintaansa ja jättää laitteistoon kohdistuvat murheet meidän vastuullemme. Lue lisää Tietokauppa360 -palvelusta täältä.

 

Olemme koonneet muutamia suosituimpia kokonaislaiteratkaisujamme helposti ostettaviksi paketeiksi, joihin voit tutustua täältä:

Mitä Maksutapoja on saatavilla?

Lasku:

Yritysasiakkaat voivat maksaa laskulla. Uusien laskutusasiakkaiden luottotiedot tarkastetaan ennen tilauksen käsittelyä. Laskulla ostaminen on käytettävissä vain yrityksillä ja yhteisöillä, joiden luottotietojen tarkastuksessa ei ilmene mitään häiriöitä ja viimeisimmät tilitarkastustiedot ovat julkisesti saatavilla.

 

Verkkomaksu:

Asiakkaan on mahdollista maksaa verkkokauppaostoksensa suoraan verkkopankissa. Tämä tekee ostoksien maksamisesta turvallista, vaivatonta sekä nopeaa. Verkkopankissa Asiakas maksaa omilla verkkotunnuksillasi, jolloin toiminta on suojattu ja tilaus saadaan nopeasti liikkeelle.

 

Suoravuokra/Leasing: (Yritys- ja yhteisöasiakkaat)

Yrityksille ja yhteisöille tarjotaan suosittuja suoravuokrausta ja leasingia maksutavaksi. Toimittajan sopimuskumppaneina toimii luotettavat yritysrahoituspalveluihin erikoistuvat rahoitusyhtiöt. Toimittajan rahoitustarjoukset sisältävät kaikki luoton maksutiedot mm. kuukausimaksun suuruuden ja maksuaikataulun. Tämä maksutapa sopii erityisesti leasing- ja palvelusopimuslaitteiden kuukausisopimusmaksumenettelyyn.

Lue lisää hankintatavoista täältä.

Onko tuotteille olemassa asennuspalvelua ja käyttäjätukea?

Tietokauppa.fi tarjoaa kaikille tuotteilleen asennuspalvelua ja käyttäjätukea. Laitteet voidaan esiasentaa pitkälle jo ennen toimitusta tai asennus voi tapahtua asentajan käynnillä taikka etäyhteydellä. Tietokauppa.fi on tukenasi koko laitteen elinkaaren ajan. 

 
Lue lisää tukipalveluistamme täältä.

Miten laitteiden huolto ja kuluvat tarvikkeet on otettu tuotteissa huomioon?

Tietokauppa.fi vastaa kaikkien toimittamiensa tuotteiden tarvikkeiden, varaosien ja huoltojen saatavuudesta valtakunnallisesti. Laitteiden takuuasioissa menetellään valmistajien mukaisten takuuehtojen mukaisesti. Laitetakuuta on mahdollista pidentää optiona tarjottavien lisätakuita hankkimalla.

 

Helpoin tapa varmistaa laitteen toimivuus ja ottaa käyttöön automaattiset tarviketilaukset ja -toimitukset on liittää laite osaksi Asiakkaalle vaivatonta ja riskitöntä Tietokauppa.fi:n tarjoamaa huolto-/ylläpitosopimusta. Tällöin saat meiltä myös yrityksellesi nimetyn Yhteyshenkilön taataksemme palvelulupausten mukaisesti henkilökohtaista palvelua. Voit toki tilata tarvikkeet ja huollot aina tarpeen mukaisesti Asiakaspalvelumme kautta.

 

Lue lisää huolto-/ylläpitosopimuksesta täältä.

Saako tuotteen tilattua Avaimet Käteen -palvelulla?

Tietokauppa.fi:n toimintafilosofian ytimeen kuuluu vahvasti optimoidun laiteratkaisun toimittaminen kokonaisvaltaisella palvelulla. Tähän kokonaisuuteen kuuluu:

 

  1. Nimetty yhteyshenkilö
  2. Kartoitus, suunnittelu ja konsultointi
  3. Tarjous ja neuvottelut
  4. Toimitus, asennus ja käyttökoulutus
  5. Ylläpito: Huolto ja tuki

 

Avaimet Käteen -palvelulla Asiakas saa keskittyä ydintoimintaansa ja jättää laitteistoon kohdistuvat murheet Toimittajan vastuulle.

Lue lisää Tietokauppa360 -palvelusta täältä.

Minkälaisia toimitustapoja on valittavissa?

Toimitukset tapahtuvat Toimittajan kuljetussopimuksella. Tilaukset toimitetaan perille jaettuna/paikalleen toimitettuina tai noutopakettina Toimittajan tai rahtihuolitsijan vastaanottopisteestä. Mikäli Asiakasta ei pystytä tavoittamaan puhelimitse, toimitus ohjataan lähimmälle vastaanottopisteelle. Toimittajan pääasialliset rahtikumppanit ovat PostNord, Schenker ja Posti.

Miten voin seurata tilaukseni toimituksen edistymistä?
Kun tilauksesi on lähtenyt liikkeelle, toimitamme antamaasi sähköpostiosoitteeseen vahvistuksen toimituksen lähtemisestä sekä seurantakoodin lähetyksen edistymisen seuraamiseksi.
Minkälaiset ovat vaihto- ja palautusehdot?

Yksityishenkilöillä on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilaus tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Toimittaja ei vastaa palauttamisesta koituvista kustannuksista. Palautuksesta tulee aina sopia ennakkoon Toimittajan asiakaspalvelun kanssa.

 

Palautusoikeus ei koske yrityksiä tai yhteisöjä tai tuotteita, joita modifioidaan tilaajan antamien tietojen perusteella onnistuneen toimituksen takaamiseksi (esimerkiksi tuotteiden esiasennukset ja konfiguroinnit).

Toimituksessa on tapahtunut virhe, miten toimin?

Asiakas on velvollinen tarkistamaan toimitetut tuotteet kolmen (3) arkipäivän sisällä toimituksen vastaanotosta varmistaakseen, että ne vastaavat Asiakkaan vastaanottamaa tilausvahvistusta ja ne ovat laadullisesti Asiakkaan edellyttämässä kunnossa, ellei toisin ole erikseen sovittu.

 

Mikäli toimituksessa on virhe, tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai on muuten viallinen, tulee Asiakkaan ilmoittaa virheestä viiveettä Toimittajalle.

 

Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio sekä kuljetusyhtiölle että Toimittajan asiakaspalveluun. Kuljetusvaurioista tulee tehdä merkintä myös kuljetusyhtiön rahtikirjaan.

Miten voin luoda yritykselleni/yhteisölleni käyttäjätilin?

Käyttäjätilin voi luoda ostoksia tehdessään itse, tai Toimittaja voi luoda käyttäjätilin Asiakkaan puolesta. Ole silloin yhteydessä Toimittajan asiakaspalveluun.

Miten voin kiittää Tietokauppa.fi:tä loistavasta kokonaispalvelusta?

Voi kiitos!

 

Paras tapa levittää Tietokauppa.fi:n ilosanomaa ympäri Suomea on seurata somekanaviamme, ja suositella tuotteitamme sekä palveluitamme kaikille tutuille ja tuntemattomille. Vastaanotamme palautetta myös sähköpostitse ja puhelimitse.

 

Löydät meidät Facebookista, Instagramista ja LinkedInistä!

Ota yhteyttä