Tietopalvelu360°

Tietokauppa.fi:n toimintafilosofian ytimeen kuuluu yhdessä optimoidun laiteratkaisun toimittaminen kaiken kattavalla palvelulla

Tietopalvelu360° on palvelulupauksemme kokonaisvaltaisesta kumppanuudesta yhteistyömme aikana.
Kumppanuuden ansiosta asiakas saa keskittyä ydinliiketoimintaansa ja voi jättää laitteistoihin liittyvät murheet meidän vastuulle.

Tietopalvelu360° koostuu viidestä osa-alueesta: 

1) Nimetty yhteyshenkilö

Tiedämme, että tilanteet työympäristöissä vaihtelevat ja tarpeet muuttuvat nopeastikin.
Tietopalvelussa jokaiselle asiakkaalle on nimetty yhteyshenkilö, jonka kautta asiointi on nopeaa, helppoa ja mutkatonta sekä ennen kaikkea henkilökohtaista.


Nimetty yhteyshenkilö tuntee asiakkaansa, on helposti tavoitettavissa ja aina tilanteen tasalla.


Näin varmistamme palveluidemme toimivuuden ja asiakkaan mahdolliset uudet tarpeet huomioidaan jouhevasti.
Tavoitteenamme on luoda pitkäaikainen ja vaivattomasti toimiva kumppanuus!

2) Kartoitus, suunnittelu ja konsultointi

Jokainen tarve on erilainen. Meidän tavoitteenamme ei ole myydä mahdollisimman montaa ”laatikkoa” maailmalle, vaan luoda jokaiselle asiakkaallemme optimoitu ja toimiva kokonaisratkaisu.
 
Jotta päästään mahdollisimman hyvään lopputulokseen, on ensisijaisen tärkeää tehdä pohjatyö huolella.
Kokenut ja ammattitaitoinen yhteyshenkilömme kartoittaa asiakkaan tarpeet, suunnittelee ratkaisua yhteistyössä asiakkaan kanssa ja tuo ammattitaitonsa konsultatiivisesti käyttöön.
 
Me autamme asiakkaitamme löytämään yksilöidysti sopivimmat ratkaisut työympäristön toimivuuden varmistamiseksi.
Perusteellisesti tehty pohjatyö johtaa parempaan tarjoukseen ja lopulta optimaaliseen ratkaisuun.
 
Me tuomme toimistotekniikkanne digiaikaan!

3) Tarjous ja neuvottelut

Huolella tehdyn pohjatyön avulla laadimme optimoidun tarjouksemme vastaamaan ilmenneisiin tarpeisiin. Tarjous käydään yhdessä asiakkaan kanssa lävitse, jonka myötä neuvotteluissa pyritään pääsemään molempia osapuolia tyydyttävään lopputulokseen.
 
Yksityisenä perheyrityksenä joustavuus myös neuvotteluvaiheessa on yksi toiminta-aarvoistamme. Hinnoittelupolitiikkamme on läpinäkyvää ja perusteltua.

4) Toimitus, asennus ja käyttökoulutus

Onnistuneiden neuvottelujen myötä sovittu yhteistyö saa konkretiaa ratkaisujen toimitus-, asennus- ja käyttökoulutusvaiheen käynnistyttyä.

Tässä kohtaa yrityksemme saa viimeistään kasvot myös tärkeiden loppukäyttäjien silmissä, joten meillä myös tämä ensisijaisen tärkeä vaihe toteutetaan henkilökohtaisen palvelukonseptimme mukaisesti: toimitus, asennus ja käyttökoulutus tapahtuu Avaimet käteen -periaatteella.


Prosessin valmistuttua ratkaisut toimivat, ja niitä osataan myös käyttää mahdollisimman tehokkaasti.

5) Jatkuva ylläpito: reaaliaikainen seuranta, huolto ja tuki

Työmme ei suinkaan ole tehty ratkaisujen käyttöönoton jälkeen, vaan jatkamme tiiviinä kumppanina aina laitteiston elinkaaren loppuun saakka.
Onnistunut kokonaisprosessin hoito toimii parhaana myyntivalttinamme myös uusien tarpeiden täyttämisen varmistamiseksi.


Asiakkaalla on koko sopimuskauden ajan vaivattomasti käytössä olevat asiantuntevat huolto- ja ylläpitopalvelut.
Me pyrimme ennakoimaan haasteet ennen niiden toteutumista ja hoidamme mahdolliset vika- ja ongelmatilanteet proaktiivisesti.


Pidämme yllä laite- ja ohjelmistoympäristön reaaliaikaisen valvonnan ja hallinnan.
Tulemme paikan päälle, jos ongelmaa ei voida ratkaista jouhevasti etänä​.


Aktiivinen raportointi laitteistojen toiminnasta ja käyttöasteesta tukee myös tulevaisuuden suunnittelun kehittämistä ja auttaa päätösten tekemisessä.

Tervetuloa tyytyväisten asiakkaidemme joukkoon!